luni, 5 ianuarie 2009

Obama - bama

Am fost norocos de sarbatorile ce tocmai au trecut, deoarece am avut programul atat de incarcat incat nu am avut timp sa ma uit la televizor. Am aflat ulterior ca programul de Revelion "condus" de Dan Negru la Antena 1, bazat pe manelistii de top ai tarii, a fost un dezastru, o culme a penibilului. Previzibil, la fel ca si faptul ca acel program a condus detasat in topul audientei.
Eu am platit destul de scump biletul pentru petrecerea din noaptea dintre ani, dar a meritat. Atmosfera selecta, bun gust, meniu rafinat si ... muzica buna. E drept ca la un moment dat muzica fost prea elevata pentru o astfel de petrecere, dar oricum a fost mult mai bine asa decat cu manele incepand de la ora 22. Spre dimineata, cand am ajuns acasa la unul dintre prietenii cu care am petrecut, am deschis inevitabil si televizorul si ne-am distrat copios vazand ingeniozitatea manelistilor autohtoni care au scos deja o manea cu Obama. "Obama-bama" suna refrenul, de altfel melodios (probabil copiat/furat), cantat de zor de un cor de manelisti in frunte cu un pustiulica cu voce bunicica. Ce-i al lor e al lor, au fler oamenii astia. E vremea lui Obama. Cezarul zilelor noastre este Obama.
Pe 20 ianuarie vom asista (... sau nu) la investirea primului presedinte american de culoare din istorie. Se face si se scrie istorie sub ochii nostri. De ce Obama? Cum de ... Obama? Pentru ca are stil, pentru ca stie sa vorbeaca, pentru ca este "good looking", pentru ca este un orator care nu doar stapaneste cuvintele ci si face. Spre exemplu, Smart-planul lui Obama va aduce o reducere a taxelor si impozitelor pentru salariati ce poate ajunge la cca 40% si se va materializa in plusuri de 500 USD pentru fiecare american necasatorit si de 1000 USD pentru fiecarui salariat al Americii ... casatorit. Asta ar putea aduce un plus de 2000 USD fiecarei familii de americani. O fi bine? Eu zic ca da.
Si asta nu este decat o mica parte din ceea ce inseamna si va face Obama.
Americanii s-au saturat de baieti frumosi care nu fac mare lucru si tin capul de afis cu sexul oral facut in Casa Alba, de inculti bogati care duc tara de rapa, de babalaci anacronici.
Problema este ca ei au avut insa de unde sa aleaga iar noi NU.
Astept si eu un Obama mioritic.
Un an mai bun !

Niciun comentariu: